Arrestatieteam overmeestert man die eigen woning in Wirdum in brand stak

Wirdum – In de nacht van zondag op maandag is er brand uitgebroken op de bovenverdieping van een woning aan de Swichumerdyk in Wirdum.

Bij de brand kwam flink wat rook vrij. De brandweer schaalde op naar ‘grote brand’. De brand werd aangestoken door de bewoner. Hij weigerde de woning te verlaten. Er moest een arrestatieteam aan te pas komen om de man uit de woning te halen. Hij verzette zich hevig en kreeg medicatie om rustig te worden. De bewoner is overgebracht naar het ziekenhuis. Alle zes woningen zijn door de brandweer ontruimd.

(Foto’s: DitisFryslan)

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *