Wommels – Ook dit jaar is de goedheiligman, Sinterklaas, weer aangekomen in Wommels.

Tientallen kinderen met ouders stonden zaterdag de goedheiligman op te wachten. Rond 13:15 uur arriveerden Sinterklaas en zijn Pieten aan de kade op Ald Hiem. Er werden vele sinterklaasliedjes gezongen en de pieten dansten vrolijk mee. Sinterklaas vervolgde zijn reis via de Terp, ’t Noard, ’t Bosk, Swingoerd naar It Trochpaad.
(Foto’s: Henk Bootsma)











